Inleveren Keepermaterialen

Nieuws afbeelding 30-5-2012 Het hockeyseizoen zit er weer zo goed als op en de materiaalcommissie wil graag de uitgeleende keeperspullen controleren en innemen. De vaste keepers kunnen de spullen in eigen beheer houden en per mail doorgeven of er onderdelen vervangen moeten worden. Hiervoor zal dan een afspraak gemaakt worden. Dit geldt tevens voor teams die volgend seizoen ongewijzigd zijn en voor teams die de spullen nog nodig hebben omdat ze aan een toernooi o.i.d. deelnemen.

De volgende data zijn gepland voor het inleveren van de materialen voor de teams in de categorieen:
A t/m 11D en Senioren:
Dinsdag 5 juni van 19.30 - 21.00 uur
Woensdag 6 juni van 19.30 - 21.00 uur

Voor de teams in de categorie 8D t/m F is er gelegenheid tot het inleveren van de materialen na afloop van de Jongste Jeugd- of Aspirantendag.
Kijk voor tijden etc. in de mail die jullie hierover hebben ontvangen.
Graag zien wij jullie op deze tijden in de bovenzaal van het clubhuis. Ben je verhinderd, stuur dan een vervanger die de tas wel op deze tijden kan inleveren.

Laat de tas niet zomaar ergens in het clubhuis achter, wij registreren namelijk de inname! Zorg dat vóór het inleveren van de tassen de persoonlijke bezittingen eruit gehaald zijn. Willen jullie de materialen zo schoon mogelijk inleveren en ook het zand uit de tassen verwijderen. Dit scheelt de materiaalcommissie veel tijd bij de inname van de 120 tassen!
Alvast hartelijk dank voor de medewerking. Bij de aanvang van het nieuwe seizoen worden de tassen opnieuw uitgereikt. Deze data zullen op de site gepubliceerd worden.
Met vriendelijke groeten,
Materiaalcommissie MHC-Alliance