SLOTFEEST EN BBQ

Nieuws afbeelding 12-6-2012

SLOTFEEST EN BBQ  - Op 16 juni luiden we het seizoen uit met allerlei activiteiten voor iedereen. Clinics, wedstrijd Dames 1 tegen oud-spelers uit dit team, kampioenenhuldiging, bekende artiest, DJ, BBQ; kortom: gezelligheid!

Onze hoofdsponsor ABN AMRO is de hele dag prominent aanwezig met leuke en interessante acties. Bezoek de stand, open een rekening en maak gebruik van alle voordelen die ABN AMRO biedt (lees meer verderop). In de loop van de dag vindt de officiële ondertekening van het sponsorcontract plaats.

We sluiten af met een heerlijke BBQ,  bekende artiest  en DJ Double Dutch. Geef je op voor de BBQ met je team, familie, vrienden, familie, buren of alleen (op Alliance ben je nooit alleen...). Meld je aan via [email protected] ovv BBQ en vermeld het aantal kids en volwassenen waarmee je komt. Kinderen betalen 6 Euro, Volwassenen 8.50 Euro.

Het afhalen en betalen van de kaarten dient uiterlijk 13 juni te gebeuren, op nader te vermelden dagen/tijden.

ACTIES EN AANWEZIGHEID HOOFDSPONSOR ABN AMRO

Vanaf  's  morgens vroeg zijn medewerkers van onze hoofdsponsor ABN aanwezig om bezoekers te informeren en aan te melden voor onderstaande acties:

Open een Jongerengroei rekening en ontvang een hockeystick met handtekening van Teun de Nooijer

Op 16 juni zijn er diverse medewerkers van ABN AMRO aanwezig. Zij kunnen je van alles vertellen over de verschillende mogelijkheden om te bankieren bij ABN AMRO. En dan hebben we nog een prachtige actie: open je deze dag een Jongerengroei-rekening, dan ontvang je een hockeystick met handtekening van Teun de Nooijer cadeau.

Ga naar de stand van ABN AMRO en schrijf je in. De weken erna kom je samen met je ouders naar het kantoor in Heemstede om de rekening echt te openen. Vervolgens wordt de stick in jouw eigen maat voor je besteld.

Studentencampagne ABN AMRO

ABN AMRO start eind mei weer met een groots opgezette studentencampagne. Gedurende deze periode ontvang je bij het openen van een nieuwe studentenrekening € 20,- én maak je kans op waanzinnige prijzen. Hierbij mag je denken aan een waanzinnige reis, een standbeeld van jezelf, een optreden van Dries Roelvink en nog veel meer.

Kom naar de stand van ABN AMRO en laat je door één van de medewerkers informeren

DAGPROGRAMMA (onder voorbehoud)

Clinics Dames 1

Dierentuin en nieuwe leden:

09:00 – 10:00 ontvangst
12:30 einde clinic