Dank!

Nieuws afbeelding 26-4-2012

Dank wil ik graag uitspreken naar de vele Alliancers waarmee ik de afgelopen jaren heb mogen samenwerken. Op het gevaar af dat ik iemand vergeet (waarvoor alvast mijn excuses) dank ik in het bijzonder de Verenigingscoördinator, Categorieleiders, Zaalhockeycommissie en alle trainers en coaches op deze mooie vereniging.

De AHA-commissie heeft een speciaal plekje in het lijstje van dankbetuigingen. Dat clubje van vrienden en familie werd wel eens met argusogen bekeken. Wat bedenken ze nu weer allemaal voor ons en onze kinderen en zitten ze er niet ook een beetje voor zichzelf? Nee dat zitten ze niet! Deze commissie zet zich geheel belangeloos in voor Alliance, net als vele andere vrijwilligers overigens. Dat verdient respect.
Samen met de AHA-commissie hebben we de afgelopen jaren hard gewerkt aan twee belangrijke thema's: organisatie en communicatie. Op die vlakken zijn grote vorderingen gemaakt en daar hebben alle leden profijt van. Ik wens AHA veel succes en plezier bij het uitvoeren van de volgende plannen en het vinden van enthousiaste opvolgers van Esther Dellenbag en Herre Kleuver aan het einde van het seizoen. Op dat moment nemen deze drijvende krachten achter de AHA afscheid van de commissie. Hulde voor hun inzet, enthousiasme en doorzettingsvermogen van de afgelopen jaren! Dank!

En dan het Bestuur. Een groepje gedreven mensen waarmee ik de afgelopen jaren intensief heb gewerkt aan de Alliance 2.0 plannen. Een kleine 4 jaar geleden werden die plannen aan de club toevertrouwd. Daarna was het alleen nog maar een kwestie van uitvoeren. Serieuze noten werden gekraakt, maar vooral ook met plezier samengewerkt. Het is voor mij in ieder geval nooit een opgave geweest. Nu heeft het bestuur besloten mij te benoemen tot Lid van Verdienste. De waardering die daar uit spreekt, vind ik heel bijzonder en stel ik zeer op prijs. Dank!

Annerieke Lulofs volgt mij op in het bestuur en heeft Technische Zaken in haar portefeuille. Zij zal zich vooral concentreren op Top Hockey. Veel succes daarmee Annerieke! Voor de vertegenwoordiging van Breedte Hockey in het Bestuur, worden nu serieuze gesprekken gevoerd met kandidaten. Ik ben hoopvol gestemd dat die positie snel ingevuld kan worden.

Ik wens de club nog vele enthousiaste bestuurs- en commissieleden toe. Mensen, het is het waard. Voor iedereen is een passende rol met een passend tijdsbeslag te vinden. Je hoeft alleen maar te kennen te geven dat je beschikbaar bent bij Monique Hoes, het Bestuur of een bekend commissielid.

Dat klinkt allemaal een beetje als een definitief afscheid, maar dat is het niet. Ik blijf gewoon nog hockeyen, mijn kinderen aanmoedigen, een wedstrijdje fluiten of een team begeleiden. Dus ik zou zeggen, tot langs de velden!

Franck Dellenbag

PS: Dames 1, heel erg bedankt voor jullie leuke attentie. Het lege exemplaar is zaterdagochtend te bewonderen bij de glasbak.

Bijlage

Paul Heizenberg

28-4-2012 @ 08:56:13 |Franck, bedankt voor al je werk! Klasse!

Amber van Streun

28-4-2012 @ 20:13:38 |Franck, je bent een kanjer!! Dank voor alles. Groetjes van de fam van Streun

Milou Schoone

28-4-2012 @ 22:11:32 |Geen dank Franckie!