Categorie E

Beachgirls & Surfdudes; feest voor de E-categorie

Nieuws afbeelding 21-4-2012 Het is weer tijd voor een feestje voor alle E-leden! Daarom wordt in het clubhuis een feest georganiseerd met als thema: Beachgirls & surfdudes

Datum 12 mei
Tijd van 19.30 - 21.30 uur
Kaarten a €4,- uitsluitend verkrijgbaar via de coaches. Geen introducees.

Omdat het voor veel kinderen (en ouders) best spannend is om naar een groot feest te gaan, hebben we een aantal spelregels aan het feest verbonden.
1.De deur gaat open om 19.30 uur en sluit van 19.45-21.30 uur.
2. Er worden armbandjes gebruikt als toegangsbewijzen. Op deze armbandjes dient de naam van het kind en het telefoonnummer waarop de ouders de avond van het feest bereikbaar zijn te worden genoteerd.
3. Om 21.30 uur gaat de deur open. Ter voorkoming van een overvol clubhuis mogen alleen de coaches naar binnen in de hal om hun team op te halen. De coaches nemen hun team mee naar buiten en leveren de kinderen af bij de ouders.
4. De toegangsprijs is inclusief limonade, chips en een ijsje. De bar is niet open voor andere consumpties, de kinderen hoeven dus geen geld me te nemen naar het feest.

Kaartverkoop:
De kaartverkoop verloopt via de coaches. We verzoeken de coaches een lijsje aan te leveren met de namen en telefoonnummers van de kinderen waar een kaartje voor gekocht wordt.
De kaartverkoop vindt plaats op:
- Dinsdag 8 mei van 19.00-20.00 uur bij Nannette Huizenga, Heemsteedse dreef 172, Heemstede en op
- Woensdag 9 mei van 14:00-15:30 uur bij Kiki Reyne of Nannette Huizenga (herkenbaar aan de groene Evenementen commissie bodywarmers) op Alliance.
We hebben er zin in!!Groet namens de evenementencommissie,Nannette Huizenga en Kiki Reyne