Bloembollen & Bitterballen

zondag 1 maart 2020   |   11:00 - 13:30   |   Velden Alliance

Bloembollen & Bitterballen : Alle ballen verzamelen!

We mogen weer het veld op! Want op zondag 1 maart starten alle veteranenteams (dames en heren) met een mooie en bruisende zondag. De Veteranencommissie van Alliance heeft zich voorgenomen om de zondag weer een 'bruisende' dag te maken voor het hele gezin. 1 maart starten we met de eerste stappen richting die mooie bruisende zondag.
Want alle veteranenteams spelen dan één of meerdere oefenwedstrijden tegen hun favoriete tegenstanders op Alliance. Tussen 11:00 en 13:30 zijn alle velden bezet met gezellige en leuke teams die zich gezamenlijk voorbereiden op de tweede helft van het veldseizoen. Na afloop zal de barcommissie alle teams voorzien van heerlijke soep, broodjes en ballen. We noemen dit evenement dan ook : Bloembollen & Bitterballen - zo verzamelen we alle bollen en ballen op en om het veld.
Heb jij ook zin om gezellig mee te doen, een wedstrijdje te fluiten of gewoon te komen kijken? Kom dan langs op 1 maart tussen 11:00 en 13:30 en geniet van alle gezelligheid op onze club. Zo maken we van de zondag weer een bruisende zondag met Dames A, Dames B, Heren A, Heren B, Heren C en onze Senatoren.