G-Stars boeken mooi resultaat!

Nieuws afbeelding 4-10-2011
Afgelopen zaterdag speelden de G-stars op het terrein van HC Mijdrecht de eerste ronde van de G-competitie. Reuze spannend zo voor de eerste keer met het hele team op pad. Ons G-team moest aantreden tegen de Alkmaar/Hoorn-combinatie en daarna tegen HC Bloemendaal.

Emoties
De eerste wedstrijd tegen Alkmaar/Hoorn ging niet heel gemakkelijk. Maar de tegenstander speelt al jaren in de competitie, dus heel erg was dat niet. Helaas: 0-2 verloren. Hier en daar liepen de emoties wat op, want verliezen is nooit leuk. Na bemoedigende woorden van de begeleiding (Wessel, Khalid, Julia en Gertie) traden onze Stars aan tegen Bloemendaal.

Negen doelpunten
Ongelofelijk hoe snel jullie je hersteld hebben van het eerste partijtje, want door snel combineren wisten Sam, Daan en Tom in totaal 9 keer te scoren 9-0!!!! WOW!!!!!
Pien, Eef, Lisette, Jacky, Olijfje, Tom, Sam en Daan: Heel Alliance is trots op jullie!!
We kijken uit naar de volgende wedstrijd.

Maar eerst zaterdag goed trainen, samen met de vier nieuwe G-stars die op proef komen meedoen...