FORZA ALLIANCE DAMES 1!

18-10-2010

Alliance Dames 1- Amstelveen Dames 1 17-10-2010,

Nederland fladdert uit, het is vakantie. Ook in de 1e klasse A, bij dames 1. De lichten op veld 1 gaan een weekje uit, een klein weekje, want er is werk aan de winkel.

Het kabinet onder leiding van VVD-leider Rutte is beëdigd. De ministers verschenen donderdagmiddag 14 oktober op het bordes van Paleis Huis ten Bosch in Den Haag. En wat zou dames 1 daar ook graag staan aan het eind van het seizoen… op het bordes. Met een bloemetje en een fles champagne, en misschien een badjas met daarop de tekst “Campione”!

Maar zover is het nog lang niet. Het seizoen van Dames 1 kent een stroeve start. Werden de eerste twee wedstrijden uit bij VVV en thuis tegen HBS nog vrij eenvoudig gewonnen, de derde wedstrijd ging het mis. Uit bij Overbos uit Beverwijk moest Alliance helaas de punten daar laten, gelukkig bleven rellen uit. Op zondag 3 oktober kwam Shinty op bezoek, 9-0.

Een week later stond Voordaan op het programma. Voordaan uit Groenekan. In Groenekan was het prachtig weer op die bewuste zondag. Maar het stormde er ook.. Het stormde hard, heel hard. Vooral de eerste helft. Voordaan deed wat wij willen doen. Over-donderen en bliksemen en wervelwinden!!! De wedstrijd werd verloren.

Deze week kwam Amstelveen op bezoek. Uitslag? 2-2. Niets meer, niets minder. “Wilt u er een tasje bij?”. “Nee hoor, het gaat zo wel mee” zei Amstelveen.

Er wordt hard gewerkt, heel hard gewerkt. Nu even tijd voor een weekje lekker niets. En dan gaan we beginnen, beginnen aan een zegereeks!! Hup Alliance, Hup!!

En we hopen dat jullie er bij zullen zijn. De eerste thuiswedstrijd is op 7 november.

Tot langs de lijn, we zullen U herkennen aan dat prachtige spandoek!! Forza Alliance!!

Wieger Wiese, assistent trainer/coach