UITSLAG 4e TREKKING ALIE & JANS LOTERIJ

Nieuws afbeelding 7-10-2010
Op 4 oktober heeft notaris Thomas van Grafhorst de vierde trekking van de Alie & Jans loterij verricht. Check snel of je een van de vele prijzen hebt gewonnen .... Je kunt je prijs ophalen op zondag 10 oktober vanaf 11.30 uur bij de Alie & Jans stand in of voor het clubhuis.

Zondag 10-10-10 is het dan eindelijk zo ver. Tijdens de spectaculaire opening van het nieuwe veld vindt de trekking van de HOOFDPRIJS plaats.

Wie wil nu niet die stoere scooter? Of een lekker weekje op wintersport?

Behalve de HOOFDPRIJS worden er ook nog vele andere prachtige prijzen verloot. Wie durft er mee te vliegen in een echte luchtracer?  Laat je verwennen met een make-me-beautiful arrangement van Pierot of win een Sony stereoset van Van Amerongen.

DOE MEE - KOOP NU NOG KAVELS OP www.alieenjans.nl
Ook op zondag 10-10-10 kun je nog kavels kopen bij de Alie&Jans stand voor het clubhuis
                    Hoofdprijzen
De hoofdprijzen worden mogelijk gemaakt door Landmeijer Wielersport en Het Frankrijk Huis.