OPEN DAG G-HOCKEY ZEER GESLAAGD

Nieuws afbeelding 15-9-2010

Afgelopen zondag was er voor het eerst een Open-dag van de LG/G-hockey op onze club. Ons G-star team bestaat op dit moment uit 7 enthousiaste G-hockeyers in de leeftijd van 9 tot 18 jaar.  Onder begeleiding van Wessel te Winkel, samen met de andere trainers, krijgen zij training. Om nog meer nieuwe leden aan te trekken werd deze Open-dag georganiseerd zodat de kinderen kennis kunnen maken met het hockey. Ondanks de regenbuien heeft iedereen zich prima geamuseerd zoals je kunt zien op de foto! Er waren hockey spelletjes en er werd ook nog als extra gedanst op populaire muziek! Samen met de ouders, vrijwilligers en de trainers Wessel, Khalid, Julia en Sophie, is het een gezellige dag geworden. Nogmaals heel erg hartelijk bedankt hiervoor!
Gertie Evers
G-Hockey Cie