Bar & Clubhuis

Menu van de maand DECEMBER - met afhaal erwtensoep

Nieuws afbeelding 6-12-2022
We hebben voor december een aangepast menu.

'Geen plastic soep bij Alliance: neem je eigen pannetje mee'

Geen zin om te koken in december? Liter huisgemaakte erwtensoep af te halen voor €10. Bij voorkeur even reserveren via [email protected], maar spontaan kan je ook komen afhalen (dan wel op = op). Of lekker mee naar huis na de training.

Met je team kun je deze maand in de weekenden de befaamde Alliance (cheese)burger komen eten. Aanvragen zoals altijd via [email protected] of direct contact met Kees op de club natuurlijk.

Zaterdag en zondag is de bar open. Dus kom even lekker opwarmen met een heerlijke warme drank, een soepje, een broodje of een vers gebakken croissant.

En we gaan dit jaar weer de Bollen & Bubbels actie doen op oudjaarsdag. Haal je oliebollen op de club en wacht nog even met inkopen van je drank. Binnenkort volgt meer info over wat en hoe te bestellen.

Met warme groet van de barcommissie,
Kees Heger
Martine Verhagen
Astrid Jansen
Suzanne Antonisse
Shira Gimes

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.