Hockey & Trainingen

Nieuws over Senioren

Nieuws afbeelding 10-9-2022
Voor de zomer hebben de Alliance-senioren het seizoen afgesloten met een gezellige slotdag met bijbehorende BBQ van hoogstaand niveau (met dank aan de bar). Ook dit seizoen kijken de Senioren uit naar gezellige zondagen op de club. De Alliance-senioren ontvangen altijd graag nieuwe spelers. Dus mocht je zin hebben om weer de stick op te pakken, twijfel dan niet langer en stuur een mailtje naar [email protected]. We vinden dan zeker een fijne plek voor je binnen de zondag competitie teams, de trimhockey teams of de hockey7-teams op de vrijdagavonden!

Hieronder volgen overzichten van de Senioren breedteteams.

Dames 3 en Dames - O25-1
De Dames 3 als DO25-1 (voorheen Dames Jong) zijn weer klaar voor de competities. Twee enthousiaste en hechte teams die onze kleuren zullen verdedigen op de velden. DO25-1 is nog wel naarstig op zoek naar een coach.

D30+, H30+ en H45+
Dit seizoen gaan we weer met 2 dames- en 5 herenteams de 30+ en 45+ competities in. D30-1 maakt zich op voor deelname aan de overgangsklasse wat voor dit team een klasse hoger is dan het vorige seizoen. Dat belooft een aantal spannende wedstrijden!
Helaas zijn door het wegvallen van een kern oudgedienden vooral de herenteams wat dun bemand. Gelukkig hebben 16 spelers van de donderdag trimmers zich bereid verklaard om zeer regelmatig in te vallen.

Trimhockey
Dit seizoen staan 3 Trimhockey teams weer klaar om wekelijks te trainen en wedstrijden te spelen op maandagavonden, de woensdagochtenden of de donderdagavonden. Dit zijn drie zeer actieve en gezellige teams, waarbinnen sportiviteit en gezelligheid de boventoon voeren. De maandag- en woensdagtrimmers hebben plek voor nieuwe spelers! Wil je meer informatie over trimhockey? Stuur dan een e-mail naar: [email protected].

Fithockey
Speciaal voor 55+ers biedt Alliance sinds 2010 Fithockey aan. Ook dit seizoen ontmoeten 13 spelers elkaar op de woensdagen op Alliance voor de training. Wil je meer informatie over fithockey? Stuur dan een e-mail naar: [email protected].

Hockey7
Hockey7 is een groeiende spelvorm binnen hockeyend Nederland, zo ook binnen Alliance. Dit is de nieuwe naam vanuit de KNHB voor Sevens. Vorig seizoen is het eerste Hockey7-team zeer succesvol gestart en voor dit seizoen zijn er nog 2 nieuwe teams ingeschreven bij de KNHB. De Hockey7-competitie is elke twee weken op de vrijdagavonden. Je kan gedurende het seizoen instromen. Geïnteresseerd? Stuur dan een e-mail naar [email protected].

Met sportieve groet,
Olivier van Nieuwenhuizen
Bestuurslid Senioren

Heb je interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes? Mail het naar [email protected].