Hockey & Trainingen

D1 boekt schitterende overwinning en speelt op Hemelvaartsdag om promotie

Nieuws afbeelding 25-5-2022

Beste leden en ouders/verzorgers van jeugdleden,

Afgelopen zondag was het een zinderende wedstrijd met spanning tot de laatste minuut. Na deze mooie winst op Schaerweijde, heeft het team en scheidend coachkader veel positieve aandacht gekregen. Waaronder dit artikel in het Haarlems Dagblad.

Dat betekent dat Alliance Dames 1 de komende dagen play-offwedstrijden spelen voor promotie tegen HC Breda!! Dat is voor dit team en alle betrokkenen een fantastische uitdaging dat alle aanmoediging verdient.

Programma:

• Donderdag 26 mei, aanvang 12:30 op MHC Alliance
  • Zaterdag 28 mei, aanvang 12:30 op Breda
  • En bij gelijke stand volgt een 3ewedstrijd op zondag ook op Breda

We hopen dat jullie, net als afgelopen zondag, het team komen steunen, zeker op Hemelvaartsdag wanneer er thuis gespeeld wordt.

Dus kom morgen naar Alliance en help Dames 1 aan de overwinning!!!

Mocht Dames 1 van Breda winnen dan volgt in het Pinksterweekend een drieluik tegen HBS voor daadwerkelijke promotie naar de Promotieklasse.

We wensen D1 veel succes en alle supporters een mooie wedstrijd toe!

Met sportieve groet,