ALLE wedstrijden OP Alliance zijn afgelast

Nieuws afbeelding 2-12-2017 Door de aanhoudende kou willen de velden van Alliance helaas niet ontdooien. Zojuist hebben wij besloten dat ALLE wedstrijden van zaterdag 2 december op ALLE velden worden afgelast!
de wedstrijden worden allemaal ingehaald op zaterdag 9 december a.s. Indien je team ook op die dag een zaalhockeywedstrijd heeft, dan gaan die voor en wordt de veldwedstrijd in overleg met de tegenstander op een andere datum ingehaald. Heb je vragen of opmerkingen ? Bel dan met je coach of manager. Bel niet met het clubhuis of met de tegenstanders! De afgelastingen worden centraal door de wedstrijdsecretarissen van de verenigingen met elkaar afgehandeld.