Meet & Greet met International Billy Bakker bij Svala auto Haarlem

Nieuws afbeelding 25-10-2017 Op woensdag 11 oktober was Nederlands Elftal Hockeyer en Volvo Ambassadeur Billy Bakker te gast bij SVALA Auto Haarlem . Een mooie kans voor alle kinderen van MHC Alliance om uitgebreid met Billy op de foto te gaan en handtekeningen te verzamelen!

Er was een mooie groep van enthousiaste kids aanwezig van onze club. Meisjes 8E7 was zelfs met bijna het hele team aanwezig net als Jongens D1. Svala had flink uitgepakt met limonade, snoep, etc. dus de middag kon gelijk al niet meer stuk.

Eerst was er tijd om uitgebreid met Billy op de foto te gaan en dat leverde hele mooie plaatjes op, zoals je kunt zien op bijgaande foto. Daarnaast kregen alle aanwezigen van de Volvo dealer een mooie hockeybal en foto van Billy Bakker mèt handtekening ! Maar de handtekening van Billy staat inmiddels ook op vele hockeysticks sticktassen en shirts. De kinderen konden er geen genoeg van krijgen.

Nadat alle kinderen zaten heeft Billy uitgebreid verteld over zijn ervaringen in het Nederlands Elftal, het recente EK Hockey maar ook over zijn jongere jaren als hockeyer en hoe hij uiteindelijk de top bereikt heeft. De kinderen zaten allemaal heel aandachtig te luisteren en konden uiteraard ook vragen stellen. Veel vragen over Hockey maar ook veel niet..:-) . Wist u trouwens dat Billy ooit 11 x scoorde in één wedstrijd!!!

Na afloop werden er nog tweeNederlands elftal shirts verloot aan diegenen die het goede getal raadden. Gijs Kuiper (JD1) en Loes van der Velde (M8E7) waren de gelukkige winnaars!!

Een uur kan snel voorbijvliegen en dat was in dit geval ook zo. Blij en tevreden gingen de kids weer naar huis, het was een erg leuke middag!

Namens MHC Alliance hartelijk dank aan SVALA Auto Haarlem voor de uitnodiging! Wie weet volgend jaar weer.