Hockey & Trainingen

Teamindelingen seizoen 1718 - update

Nieuws afbeelding 23-6-2017 Alle teamindelingen voor het seizoen 1718 zijn bekend en zijn geplaatst achter de login van onze site bij Club>Documenten. Kijk goed - Lees goed en tel je zegeningen...... want elk jaar is het weer een megaklus voor onze categorieleiders om de iedereen tevreden te stellen met zijn/haar nieuwe team. Onder het motto ' geen spelers is belangrijker dan het team - geen team is belangrijker dan de club' is met grote zorgvuldigheid de indeling tot stand gekomen. Kijk dan ook snel in je mail om alle details te weten te komen van de indelingen. Wij wensen iedereen enorm veel plezier in zijn/haar nieuwe team.