HJ1: AH&BC op excursie gezet...

Nieuws afbeelding 17-10-2016 Nadat we vorige week onze eerste 3 punten hebben binnen gehaald, hebben we de smaak te pakken. Deze week speelde HJ1 uit tegen Amsterdam HJ1. Vier van onze heren waren niet aanwezig, gelukkig hadden we versterking vanuit de A1 en H1 (Ian, Martijn en Michael bedankt!). Aan het begin van de wedstrijd was er nog wat gebrek aan concentratie en we kwamen in de eerste minuut al 1-0 achter. Al snel herstelden we ons en hadden de overhand in de wedstrijd. Na een mooie actie en assist van Ian uit JA1, scoorde goalgetter Jeroen van Veen de 1-1. Dit was ook gelijk de ruststand. De aanvoerder van deze wedstrijd Nils had ons allemaal positief toegesproken. Dit pakte erg goed uit want na de rust namen we de leiding en kwamen al snel 1-3 voor. Toen de 1-4 uiteindelijk werd gemaakt hadden we voor ons gevoel de wedstrijd al gewonnen. Toch scoorde Amsterdam nog de 2-4. Zo wilden wij niet naar huis gaan en een strafbal en een mooie goal waren het resultaat van dit gevoel. 2-6 was de uitslag en HJ1 is gestegen naar de 4e plek. Op weg naar meer mooie resultaten na de herfstvakantie.

HJ1 wenst heel Alliance een fijne herfstvakantie!

Namens HJ1,

Quinten