Even voorstellen: Jeugdbestuur 2016/2017!

Nieuws afbeelding 12-9-2016 Een nieuw seizoen, een nieuw jeugdbestuur! Dit betekent helaas wel dat we afscheid moeten nemen van een aantal leden. Alliance dankt Jonas van Laar, Marijn Tielken en Justine van Gestel voor hun inzet en enthousiasme van de afgelopen 4 jaar op onze feesten en evenementen.

We hebben 4 nieuwe leden gekozen met leuke ideeën voor het nieuwe seizoen. Isa de Haas, Tjebbe Luykx, Feline Bleekemolen en Madelief Blank, leuk jullie erbij te hebben! Samen met Teun Roerink, Lisanne Montauban en Yannick Koppenol vormen zij het jeugdbestuur voor seizoen 2016/2017.

Wij hebben er ontzettend veel zin in en we zullen binnenkort ons eerste feest al aankondigen!

Tot op de club!
Groetjes van het Jeugdbestuur