Hockey & Trainingen

MidWinterCompetitie

Nieuws afbeelding 5-1-2016

De MWC start op zaterdag 9 januari 2016 voor de jeugdteams en op zondag 10 januari voor de Senioren- en Veteranenteams. De MWC eindigt in het weekeinde van 13-14 februari. In deze weken worden er dus ook trainingen georganiseerd voor de jeugdteams. Zie hiervoor het trainingsschema op de site.

Het zesde weekend (13-14 februari 2016) is een reserveweekend voor de elftallen in het geval er een gehele ronde uitvalt door weersomstandigheden. Ook mogen (niet verplicht) afgelaste wedstrijden op die datum worden ingehaald.

Alle wedstrijden worden gewoon gespeeld, tenzij de velden 'stijf' bevroren zijn. Afgelastingen van de MWC-wedstrijden vind je altijd op de site. Ga niet zelf bellen met de tegenstanders, maar informeer bij je aanvoerder & coach of bij ons eigen wedstrijdsecretariaat. Als een wedstrijd wordt afgelast dan zie je dit op de homepage van onze site en ontvang je daarvan ook een melding via de mail en SMS. Dus zorg dat je mobiele nummer goed bekend is in je eigen Alliance-profiel, want anders sta je wellicht voor niets op de club.....

Het wedstrijdprogramma wordt door ons wedstrijdsecretariaat tijdig op de site en de App geplaatst.

Het is de bedoeling dat, net als in de zaal, de team zelfs voor een eigen scheidsrechter zorgen. Elk team levert 1 scheidsrechter ( de tegenstander neemt er ook een mee). Samen fluiten zij de wedstrijd in de MWC.

Wij wensen alle teams een hele leuke MWC toe en hopen op 'mooi winterweer'.