KANJERS VAN ALLIANCE

Nieuws afbeelding 4-11-2008
Afgelopen zondag waren Fabian en Daniël van Oosteroom (J6E3 en J8D2) te gast bij Heren 1 als de kanjers van de week. Het was natuurlijk extra spannend aangezien Alliance de ongeslagen koploper is en de wedstrijd tegen de nummer 2 van de competitie ging: Alphen. De wedstrijd begon wat nerveus, balverlies achterin en gelijk de eerste kans voor Alphen. Helaas voor Alphen bleek dit de laatste echte kans geweest te zijn. Direct na een slecht genomen starfcorner voor Alphen maakte Alliance, na een goede combinatie op het middenveld, de 1-0.
In de 2de helft liep het veel beter. Er was continue druk op de helft van de tegenstander en de starfcorner liep geweldig. Ook toen Alliance ver voor stond bleef de ploeg aanvallend spelen en druk op de tegenstander houden. Dat werd gewaardeerd door de luidruchtige toeschouwers. Uiteindelijk een verdiende overwinning van 5-0 !!
Beste spelers en begeleiders van Alliance Heren 1: jullie hebben Fabian en Daniël een onvergetelijke middag bezorgd; fantastisch hockey en de jongens voelden zich echt speciaal. Heel hartelijk dank daarvoor, namens Roy van Oosteroom en de beide mannen.

De foto staat hier op de website.