Slecht weer, slechte resultaten?

Nieuws afbeelding 30-11-2015 Zijn wij bij Alliance mooi-weer spelers of lijkt dat maar zo?! In dat geval mogen we blij zijn dat de winterstop eraan komt. Helaas hebben veel teams afgelopen weekend verloren. In de jongens A-lijn hebben we alleen maar verloren wedstrijden. Bij de meiden wist MA1 weer een mooie overwinning te behalen - 7-0 tegen Amsterdam MA2. MA5 won met 5-4 van Fit MA2 en MA6 won met 4-2 tegen Haarlem MA3. De overige teams verloren hun wedstrijden.
De jongens B speelden óf gelijk (JB1, JB3 JB4) óf verloren (JB2, JB5). Bij de meiden won MB2 met 3-1 knap van de Reigers MB1 en MB3 won van Hisalis MB1.  Ook MB6 en MB7 wonnen met mooie uitslagen van hun tegenstanders (1-4 en 1-5).
Zwaar was het voor JC1 tegen Bloemendaal JC1 (0-4). Alleen JC2 wist met 3-0 van Athena te winnen. De overige jongens C-teams wisten ook geen punten te pakken.
MC3 en MC9 wiste als enigen in de meisjes C-lijn te winnen, beiden met 2-1!
Na een lange reeks van gewonnen wedstrijden verloor JD1 gisteren met 6-2 van koploper Amsterdam. En ook MD1 verloor met 2-1 van de Kikkers. MD3, MD4, MD5, MD6 en MD11 lieten zich niet kennen met dit slechte weer en wisten allen drie punten te verdienen.

Iedereen heel veel plezier in de zaal of in de Midwintercompetitie! En na de winterstop gaat iedereen er weer vol tegenaan!