Zaalhockey

Zaalhockey-avond druk bezocht

Nieuws afbeelding 2-12-2014

Op een druk bezochte zaalhockey-avond werden alle coaches van de deelnemende teams uitgebreid bijgepraat door Jeroen en Ingeborg over o.a. de trainingen, spelregels, zaaldiensten, speelconcepten en teamopstellingen. Reuze interessant. Ingeborg en Jeroen bedankt - daar gaan wij veel plezier van hebben in onze wedstrijden!

De slides van de avond zijn terug te vinden achter de login bij Club-Documenten-Zaalhockey.

Kijk hier voor de instructie zaalleiding
Zaalleiding, hoe zat het ook al weer?Niet alleen bijgevoegde tekst geeft antwoord op die vraag, maar ook het volgende filmpje:http://youtu.be/k2c_JLcVB18
Als zaalleiding ben je verantwoordelijk voor de speellocatie, het wedstrijdverloop en het toezien op het invullen van het DWF. Elk onderwerp komt ook in een apart filmpje aan bod met meer detail informatie:

Alles over zaalhockey in Noord-Holland vind je hier

Zaalhockey-tactieken vind je hier :