Inleveren keeperstassen

Nieuws afbeelding 4-6-2014 Afgelopen weekend heeft de materiaalcommissie al weer een flink aantal keeperstassen kunnen innemen. A.s. zondag 8 juni zijn er tijdens het Kaatje Bitterbergtoernooi ook weer leden van de matcie aanwezig om tassen in ontvangst te nemen en wel van 14.00 tot 17.00.

Graag de tas zandvrij maken en controleren of er nog persoonlijke zaken in zitten.
Check ook even of er iets (bijna) kapot is of ontbreekt en meld dit bij de materiaalcommissie. Dit scheelt ons veel tijd en moeite.

Vaste keepers en teams die niet of nauwelijks van samenstelling veranderen hoeven de tas niet in te leveren en houden die in eigen beheer!

Voor diegenen die verhinderd zijn of de tas nog voor bijv. andere toernooien willen gebruiken, komt er nog een reservedatum op 16 of 17 juni. Dat zal dan echt de laatste mogelijkheid zijn!

Dump de tas niet zomaar ergens in het clubhuis;de waarde van een tas met inhoud varieert van 350 tot wel 1800 euro!

Alvast een fijne zomer toegewenst.
De materiaalcommissie.

Gordana Visser-Geels

28-5-2014 @ 11:42:02 |Wanneer is er een reservedag voor inlevering?

Steven Schroor

2-6-2014 @ 16:41:46 |Van het weekend niet in de gelegenheid geweest de keepertas terug te brengen. Kan ik deze week de tas inleveren? Steven Schroor MB5

Kaat van der Leeuw

2-6-2014 @ 20:04:11 |Afgelopen weekend was het niet mogelijk voor ons om de keeperspullen in te leveren. Wanneer kan dit nog? Met vriendelijke groet.