Vernieuwing Clubhuis

Nieuws afbeelding 18-5-2014 In de zomerstop gaan we ons clubhuis flink verbouwen. We gaan vooral in ons clubhuis aan de slag ! Het podium krijgt een andere plaats, we bouwen een grote fotowand en ook de bar krijgt een geheel nieuw jasje en nog veel meer kleine en grote klussen. Dat kunnen wij natuurlijk niet alleen ! Daarvoor gaan we de hulp inschakelen van een aantal professionele bedrijven, maar er blijven genoeg klussen over die we graag met alle leden willen oppakken.

Klussen
In de laatste twee weken van juni (16 juni t/m 30 juni), hebben wij vrijwilligers nodig voor diverse hand- en spandiensten, zoals schilderen, demontage werkzaamheden, het leegruimen van het clubhuis, etc. Bij deze roepen wij handige mannen en vrouwen op zich aan te melden. Als je met je hele team wilt bijdragen dan is dat alleen nog maar mooier en gezelliger. Wij zorgen natuurlijk voor een hapje en drankje ! Laat vooral even weten wanneer je zou kunnen.

Spullen
Zo'n verbouwing vraagt natuurlijk om heel veel materialen en diensten. Op dit vlak zoeken wij de steun bij alle Alliancers en willen wij onze eigen leveranciers vooral niet passeren.
Wij zoeken diverse materialen, financiƫle bijdragen en/of sponsoring, hulp bij de realisatie, kennis en contacten etc :
  • Voor de fotowand zoeken wij contact met leden die bekend zijn met het bedrukken van foto's op Forex-platen of die daarin iets kunnen betekenen
  • Wie kan ons helpen aan professionele schilder- en verfmaterialen of heeft contacten bij de grote verfleveranciers/winkeliers ?
  • Wie levert ons een een oude (of nieuwe) houten tafel die we gaan gebruiken als wedstrijdtafel (en geschilderd gaat worden) maat: 220 cm bij max 100 cm
  • Wij zoeken oude hockeysticks die we gaan gebruiken als afzetting op het nieuwe podium - lever ze in bij de Bar en je ontvangt een broodje kroket
  • Voor het nieuwe keukenluik zijn wij op zoek naar een zwart/antraciet stenen blad (bijv. Cesarstone) van ca. 175 cm bij ca. 50 cm (keukenblad ?)
  • In de keuken wil Robbert graag twee warmhoud-lampen laten installeren. Wie helpt ons daaraan ?
  • Voor diverse elementen in het clubhuis zijn wij op zoek naar (dun) koperplaat. Wie kan die ons leveren tegen een zacht prijsje ?
  • Vele Alliancers hebben aangegeven dat ze heel graag een open haard in ons clubhuis willen. Wij zoeken dus een leverancier die ons hierbij wil sponsoren en helpen. We opteren voor een mooie gashaard, want de gasleiding ligt er al !

Wij zouden enorm geholpen zijn met heel veel handige handen, maar ook bovenstaande materiƫle vragen. De Sponsorcommissie van Alliance heeft aangeboden om met alle leveranciers in contact te treden over de mogelijke wederdiensten die Alliance hen kan bieden.
Wil je ons graag helpen of kan je bovenstaande zaken voor ons regelen, meld je dan bij ons persoonlijk of via ons mailadres [email protected]

Met de beste verbouwingsgroeten
De Clubhuis-cie