Lustrum en openingsfeest 30 september

Nieuws afbeelding 28-8-2012

WELKOM TERUG!

Nog een paar dagen en dan beginnen de reguliere trainingen weer en  gaan we ons voorbereiden op de competitie. De veteranen vangen zondag a.s. aan met een volgeboekt FRIENDSHIP TOERNOOI. Voor alle teams zijn er de komende weken diverse oefenwedstrijden geregeld zodat we goed beslagen ten ijs komen.

DAMES 1 - ROOD WIT DAMES 1 zondag 2 september 12.45 uur

Dames 1 vocht zich afgelopen seizoen heel knap terug in de overgangsklasse. Die competitie begint op 2 september. De meiden zijn dan ook al een aantal weken aan het voorbereiden onder leiding van André Morees en Tembi Schneider, de nieuwe assistent trainer/coach. Aankomende zondag bijt Dames 1 het spits af op Rood Wit. De wedstrijd begint om 12.45 uur. Alle support is welkom!

ALLIANCE IS JARIG EN DAT GAAN WE VIEREN! 30 september a.s.

We gaan (weer) een bijzonder jaar tegemoet. Alliance bestaat bijna 85 jaar. Dat gaan we vieren. Op 30 september. We beginnen met een ouder-kind toernooi, gevolgd door wedstrijden van onder andere Dames 1 en Heren 1. Natuurlijk zullen verrassingen tussendoor en een Thé D niet ontbreken. De voorbereidingen zijn in volle gang. Meer informatie volgt spoedig.

Tot snel op Alliance!

namens bestuur en evenementencommissie