Volvo-4Nations jeugdtoernooi bij Rood-Wit

Nieuws afbeelding 28-3-2012 De nationale A- en B-jeugdhockeyers van Nederland, Engeland, Duitsland en Spanje strijden tijdens het komende Paasweekend om de Volvo 4-Nations Cup. Het vierlandenjeugdtoernooi wordt gespeeld van vrijdag 6 tot en met maandag 9 april op de velden van hockeyclub Rood-Wit aan de Zwaluwenweg in Aerdenhout. Uiteraard zijn ook alle leden van omliggende clubs van harte welkom om deze tophockeyers te zien spelen. Er staan elke dag tussen 10.00 en 17.00 uur vier wedstrijden op het programma. Op Tweede Paasdag worden de finales gespeeld. De wedstrijd van de twee beste B-teams begint om 13.30 uur en de A-jeugd strijdt om 15.45 uur om de Cup. Het volledige programma is te vinden op http://www.knhb.nl/kalender/evenementen/volvo+4-nations/cDU1358_Volvo+4-Nations.aspx.