Hockey & Trainingen

Maak kennis met Dames 1 tijdens open trainingen

Nieuws afbeelding 13-5-2024 Op dit moment zijn we nog keihard aan het strijden voor onze plek in de eerste klasse, maar we zijn natuurlijk ook al bezig met volgend seizoen. Daarom organiseren wij aankomende weken een aantal open trainingen!

๐Ÿ—“๏ธ Donderdag 16 mei 20:00 โ€“ 22:00
๐Ÿ—“๏ธ Dinsdag 4 juni 19:30 โ€“ 21:30
๐Ÿ—“๏ธ Dinsdag 11 juni 19:30 โ€“ 21:30

๐Ÿ“ MHC Alliance

We willen met het team gaan bouwen aan een basis om met de top van de 1e klasse mee te kunnen doen. Samen groeien en onszelf blijven ontwikkelen. We zijn daarom op zoek naar een mix tussen ervaren speelsters en jonge meiden om hier de beste combinatie van te maken.

We trainen twee keer per week (dinsdag en donderdag) waarbij plezier, hard werken en beter worden altijd voorop staan. Om het beste uit elkaar te kunnen blijven halen, benaderen we de trainingen en wedstrijden professioneel door o.a. het gebruik van hartslagbanden, video analyses en sportvoeding.

We hebben de beschikking over teamautoโ€™s van de club om zowel voor trainingen als uitwedstrijden altijd mobiel te zijn.

Ook niet onbelangrijk; we gaan twee keer per jaar op teamweekend. We organiseren teamuitjes, eten met elkaar op de club en er zijn na de trainingen en wedstrijden altijd meiden die blijven hangen voor een biertje (of een eiwitshake).

Heb je interesse of wil je meer informatie, neem dan contact op met Piet-Hein via
[email protected] / 0654983542

We kijken ernaar uit om je te ontmoeten tijdens onze open trainingen!!